MTL Communications Award – kilpailussa palkitaan pitkäjänteistä, tuloksellista ja vaikuttavaa viestintää.
Viime vuonna voitimme samassa kilpailussa kategorian B2C-viestintä/palvelut Jekku kaukolämpökoiralla.
Kampanjan tuloksia
- Viime vuoden Roskattomin kaupunki – kampanja aloitettiin manifestilla ja videolla ja siitä seurasi lukuisia ja lukuisia lehtijuttuja eri medioissa.
- Roskapoliisiksi haki 90 henkilöä ja roskapoliisien nimitykset Helsingin Sanomissa keräsivät laajaa media- somehuomiota.
- Järjestimme lisää roskiksia Vantaalle Vantaan kaupungin kanssa Tägää roskis -kampanjalla, jossa kuka tahansa sai merkitä karttasovellukseen, mihin roskista tarvitaan kipeimmin. Ehdotuksia tuli 1200!
- Koululaisten siivouspäivään osallistui 66 luokkaa, joka tarkoittaa 1300 koululaista ja kun mukaan lasketaan perhe ja kaverit, tempaus kosketti kymmeniä tuhansia vantaalaisia.
- Somessa kampanja tavoitti jopa 2 miljoonaa silmäparia!
Suuri kiitokset mahtaville roskapoliiseillemme sekä yhteistyökumppaneillemme Vantaan kaupungille, HSY:lle ja Rosk’n Rollille!
Kampanjan verkkosivusto: www.roskattominkaupunki.fi
Katso video kampanjan tuloksista >>