Vantaan Energia on suurten energiayhtiöiden ykkönen asiakastyytyväisyydessä!
EPSI Ratingin Sähkön vähittäismyynti 2017 -tutkimuksen mukaan sähköyhtiöiden asiakkaiden tyytyväisyys nousi ennätystasolle tänä vuonna. Myös Vantaan Energian tulokset olivat erinomaiset. Vantaan Energia on suurten energiayhtiöiden ykkönen sekä kaiken kokoisiin alan toimijoihin verrattaessa kolmannella sijalla heti Vaasan Sähkön sekä Keravan Energian jälkeen.
EPSI Ratingin vuosittain tekemä Sähkön vähittäismyynti -tutkimus selvittää yhtiöiden asiakastyytyväisyyttä ja asiakasuskollisuutta sekä sitä, mikä tekee asiakkaista tyytyväisiä ja uskollisia.
Odotukset asiakaspalvelua kohtaan korkeimmat
Tutkimuksen mukaan odotukset sähköyhtiöiden asiakaspalvelua kohtaan ovat korkeammalla kuin odotukset tuotteita tai palveluita kohtaan. Asiakkaat eivät odota sähköyhtiön olevan erityisen aloitteellinen, mutta avun saaminen tarvittaessa on palvelulaadun kulmakivi. Palvelulaadussa kaikkien toimijoiden arvosanat ovat nousseet.
Vantaan Energia pärjäsi tässä loistavasti ja vastaamme asiakkaiden korkeaan odotusarvoon palvelun laadusta. Vantaan Energian asiakkaana on helppo olla.
Meillä asiakaspalvelussa tehdään paljon töitä asiakaspalvelun kehittämiseksi ja asiakastyytyväisyyden takaamiseksi. Asiakaspalvelun aukioloajat on joustavat ja palvelua tarjotaan monikanavaisesti niin verkkosivuilla, puhelinpalvelussa, sähköpostilla, chat-palvelussa ja palvelupisteessä.