Otimme käyttöön uuden asiakaspalvelujärjestelmän. Sähkölaskusi tilinumero muuttuu.
Vantaan Energia -konserni otti käyttöön uuden asiakaspalvelujärjestelmän lokakuussa 2019. Uusi järjestelmä tuo mukanaan muutamia muutoksia laskutukseen.
Laskun tilinumero muuttuu
Uuden asiakaspalvelujärjestelmän myötä sähkölaskusi tilinumero muuttuu. Käytäthän laskua maksaessasi aina laskulla näkyvää tilinumeroa. E-laskulle tilinumero vaihtuu automaattisesti.
Vantaan Energian (sähkönmyynti) uusi tilinumero on FI08 5000 0120 4160 77 / OKOYFIHH
Laskutuksessa poikkeuksia
Kaikki asiakkaamme saavat lokakuussa laskun, jossa laskutetaan sähkönkulutus syyskuun loppuun asti.
Kahden kuukauden välein laskun saavista asiakkaista osa saa laskun poikkeavalla rytmillä. Jos normaalisti saisit laskut syys- ja marraskuussa, tulet saamaan laskun nyt myös lokakuussa.
Usein kysytyt kysymykset uudesta asiakaspalvelujärjestelmästä
Palvelemme sinua numerossa 09 829 0225 arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–16.