Kaukolämmön asiakastyytyväisyys erittäin hyvällä tasolla! Kiitos asiakkaamme.
Kaukolämpöasiakkaamme antoivat meille erittäin hyvän arvosanan Innolinkin tekemässä asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Tutkimus valmistui vuoden 2020 lopussa. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää kaukolämmön asiakkaiden tyytyväisyyttä yhtiön toimintaan ja palveluihin sekä löytää toiminnan keskeiset kehittämiskohteet ja vahvuudet.
Saimme asteikolla 1-5 yleisarvosanaksi 4,22, joka on tutkimuksen historiassa paras tuloksemme (2019: 4,00). Arvosana koostuu viiden asiakastyytyväisyysväittämän keskiarvosta, joita ovat asiakaspalvelun tai henkilöstön tavoitettavuus, henkilöstön ystävällisyys, sovittujen asioiden hoitaminen, kyky ratkaista asiakkaan ongelma tai asia sekä palvelun nopeus.
Myös Net Promoter Score eli suositteluhalukkuus oli tutkimuksessa meillä korkealla tasolla (54). Tämä tulos oli kyselyyn osallistuneiden kaukolämpöyhtiöiden paras.
Muita erityisen korkealle arvotettuja asioita meidän kohdallamme tutkimuksessa oli yhtiön maine sekä kaukolämmön mielikuva. Näissä sijoituimme kyselyssä toiselle ja kolmannelle sijalle kaikkien tutkimukseen osallistuneiden kaukolämpöyhtiöiden kesken. Kysyttäessä maineesta ja tuottamastamme kaukolämmöstä asiakkaamme arvostavat erityisesti luotettavuuttamme ja vastuullisuuttamme sekä panostuksiamme uusiutuvaan lämmöntuotantoon.
Käymme tarkemmin läpi kyselyn tuloksia ja katsomme niiden perusteella vinkkejä ensi vuoden tekemiseen.
Lue lisää vantaalaisesta kaukolämmöstä
Lisätietoja
Matti Wallin
Johtaja, Energiapalveluliiketoiminta
Vantaan Energia Oy
+ 358 44 723 5782
matti.wallin@vantaanenergia.fi