Kaukolämmön asiakastyytyväisyys huikealla tasolla! Kiitos asiakkaamme.
Kaukolämpöasiakkaamme antoivat meille erittäin hyvän arvosanan IROResearch Oy:n tekemässä asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Tutkimus valmistui vuoden 2018 lopussa. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää kaukolämmön asiakkaiden tyytyväisyyttä yhtiön toimintaan ja palveluihin sekä löytää toiminnan keskeiset kehittämiskohteet ja vahvuudet.
Saimme asteikolla 1-5 yleisarvosanaksi 4,00, joka on tutkimuksen historiassa paras tuloksemme (2017: 3,75). Tällä tuloksella olimme kyselyyn osallistuneiden kymmenen kaukolämpöyhtiön joukossa toisena.
Käymme tarkemmin läpi kyselyn tuloksia ja katsomme niiden perusteella vinkkejä ensi vuoden tekemiseen.