Arkisto:
Hyvinvointimatkaa tehdään yhdessä
Viime vuoden henkilöstötutkimuksen mukaan Vantaan Energian työyhteisössä ollaan luottavaisia, innostuneita, toiveikkaita ja energisiä. Taklattavana haasteena on ajoittainen stressi, joka syntyy, kun kehittämistä on paljon ja useiden hankkeiden sekä projektien aikataulut haastavat henkilöstöä. Vuoden 2022 työnantajasuositteluindeksi nousi yli neljän, joka on historiamme korkein, ja josta olemme ylpeitä. Olemme siis yhdessä tehneet oikeita asioita. Vantaan Energian strategian […]
Lue lisääTavoitteena positiivisesti kehittyvä työpäiväkokemus
Työntekijän hyvinvointi, turvallisuus ja jatkuva mahdollisuus kehittää osaamistaan on Vantaan Energiassa keskeinen osa kehittämistä. Energiayhtiö haluaa olla moderni työpaikka, jossa asiat hoituvat jatkuvasti paremmin ja tehokkaammin. Vuonna 2021 laaditun strategian keskiössä on vastuu ihmisistä ja heidän hyvinvoinnistaan sekä työturvallisuudestaan. Jaksaminen työelämässä on teema, johon panostetaan monin eri keinoin. – Terveinä ja virkeinä jaksamme tehdä työtämme, […]
Lue lisääEnnakointi mahdollisti alhaiset kaukolämpöhinnat
Epävakaasta maailmantilanteesta huolimatta Vantaan Energia piti myös vuonna 2022 kaukolämmön hinnan pääkaupunkiseudun edullisimpana. Vuonna 2022 maailmantilanteen epävakaus aiheutti yleistä kustannustason nousua. Energiakriisi nosti etenkin fossiilisten polttoaineiden hintoja entisestään. Vantaan Energian lämmön asiakkaat saavat kuitenkin edelleen nauttia pääkaupunkiseudun alhaisimmista kaukolämpöhinnoista. – Olemme hyvissä ajoin muokanneet tuotantorakennettamme tekemällä suuria lisäinvestointeja muun muassa jätteiden energiahyötykäyttöön. Emme ole yhtä […]
Lue lisääAsiakaskokemuksen kehittäminen perustuu asiakkaiden tarpeiden ymmärtämiseen
Vantaan Energiassa asiakaskokemuksen kehittäminen on hyvin keskeisessä roolissa. Itse asiassa niinkin keskeisessä, että panostaminen asiakkuuksiin ja asiakaslähtöiseen palvelukehittämiseen on yksi Vantaan Energian strategian painopistealueista. Vantaan Energiassa kaikki asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyvä työ lähtee kiinteistön omistajien tavoitteiden ymmärtämisestä. Asiakasymmärrystä pyritään syventämään aktiivisen asiakastyön, asiakastyytyväisyyskyselyiden ja markkinatilanteen seuraamisen kautta. – Asiakastapaamisten kautta syvennämme ymmärrystämme asiakkaidemme tavoitteista ja tarpeista. […]
Lue lisääVastuumme sidosryhmille
Vantaan Energian henkilöstöjohtamisen lähtökohtana on kannustava johtaminen, joka tähtää henkilöstön osaamisen ja suorituskyvyn parantamiseen. Jatkuva oppiminen on entistä tärkeämpää, jotta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme uusia tuotteita ja palveluita, jotka vastaavat heidän toiveitaan. Myös työturvallisuuden ja työhyvinvoinnin turvaaminen, ylläpito ja kehittäminen ovat niin lyhyellä kuin pitkälläkin aikavälillä keskeisimpiä tavoitteita ja haasteita. Työskentely yhtiössä on turvallista. Turvallisuustavoitteemme on […]
Lue lisääVastuumme sidosryhmille
Vantaan Energian henkilöstöjohtamisen lähtökohtana on kannustava johtaminen, joka tähtää henkilöstön osaamisen ja suorituskyvyn parantamiseen. Jatkuva oppiminen on entistä tärkeämpää, jotta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme uusia tuotteita ja palveluita, jotka vastaavat heidän toiveitaan. Myös työturvallisuuden ja työhyvinvoinnin turvaaminen, ylläpito ja kehittäminen ovat niin lyhyellä kuin pitkälläkin aikavälillä keskeisimpiä tavoitteita ja haasteita. Työskentely yhtiössä on turvallista. Turvallisuustavoitteemme on […]
Lue lisääKannattava liiketoiminta on vastuuta kaupunkilaisille
Vuosi 2022 oli monella tapaa erikoinen, sillä Venäjän aloittama hyökkäyssota aiheutti niin polttoaineiden kuin sähkön hintojen nousun. Vaikutukset Vantaan Energian talouteen olivat merkittävät, mutta vuodesta selvittiin kuivin jaloin. Se miten paljon kuluttajat joutuivat viime vuonna maksamaan sähköstään, riippui osittain siitä, miten hyvin oma sähkönvähittäismyyntiyhtiö oli sähkönhankintansa suojannut. Myös Vantaan Energia pyrkii varmistamaan tuottamansa sähkön hinnan […]
Lue lisääKannattava liiketoiminta mahdollistaa merkittäviä vastuullisuustekoja
Kannattava liiketoiminta on vastuullisen toiminnan perusta. Vantaan Energian vakaan talouden ansiosta yhtiö on voinut tehdä vaikuttavia vastuullisuustekoja, joista merkittävimpiä ovat ilmaston eteen tehdyt konkreettiset teot. Taloudellinen vastuullisuus näkyy Vantaan Energiassa monella tavalla. Yhtiön vakaa talous mahdollistaa pitkäjänteisen kehittämisen ja investoinnit erilaisiin hankkeisiin, joilla tehdään hyvää niin ilmaston kuin yhteiskunnankin eteen. – Vakaan liiketoiminnan ja talouden […]
Lue lisääKannattava liiketoiminta mahdollistaa merkittäviä vastuullisuustekoja
Kannattava liiketoiminta on vastuullisen toiminnan perusta. Vantaan Energian vakaan talouden ansiosta yhtiö on voinut tehdä vaikuttavia vastuullisuustekoja, joista merkittävimpiä ovat ilmaston eteen tehdyt konkreettiset teot. Taloudellinen vastuullisuus näkyy Vantaan Energiassa monella tavalla. Yhtiön vakaa talous mahdollistaa pitkäjänteisen kehittämisen ja investoinnit erilaisiin hankkeisiin, joilla tehdään hyvää niin ilmaston kuin yhteiskunnankin eteen. – Vakaan liiketoiminnan ja talouden […]
Lue lisääVastuumme sidosryhmille
Vantaan Energian henkilöstöjohtamisen lähtökohtana on kannustava johtaminen, joka tähtää henkilöstön osaamisen ja suorituskyvyn parantamiseen. Jatkuva oppiminen on entistä tärkeämpää, jotta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme uusia tuotteita ja palveluita, jotka vastaavat heidän toiveitaan. Myös työturvallisuuden ja työhyvinvoinnin turvaaminen, ylläpito ja kehittäminen ovat niin lyhyellä kuin pitkälläkin aikavälillä keskeisimpiä tavoitteita ja haasteita. Työskentely yhtiössä on turvallista. Turvallisuustavoitteemme on […]
Lue lisääTavoitteena positiivisesti kehittyvä työpäiväkokemus
Työntekijän hyvinvointi, turvallisuus ja jatkuva mahdollisuus kehittää osaamistaan on Vantaan Energiassa keskeinen osa kehittämistä. Energiayhtiö haluaa olla moderni työpaikka, jossa asiat hoituvat jatkuvasti paremmin ja tehokkaammin. Vuonna 2021 laaditun strategian keskiössä on vastuu ihmisistä ja heidän hyvinvoinnistaan sekä työturvallisuudestaan. Jaksaminen työelämässä on teema, johon panostetaan monin eri keinoin. – Terveinä ja virkeinä jaksamme tehdä työtämme, […]
Lue lisääAsiakaskokemuksen kehittäminen perustuu asiakkaiden tarpeiden ymmärtämiseen
Vantaan Energiassa asiakaskokemuksen kehittäminen on hyvin keskeisessä roolissa. Itse asiassa niinkin keskeisessä, että panostaminen asiakkuuksiin ja asiakaslähtöiseen palvelukehittämiseen on yksi Vantaan Energian strategian painopistealueista. Vantaan Energiassa kaikki asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyvä työ lähtee kiinteistön omistajien tavoitteiden ymmärtämisestä. Asiakasymmärrystä pyritään syventämään aktiivisen asiakastyön, asiakastyytyväisyyskyselyiden ja markkinatilanteen seuraamisen kautta. – Asiakastapaamisten kautta syvennämme ymmärrystämme asiakkaidemme tavoitteista ja tarpeista. […]
Lue lisääYlivertaisia palvelukokemuksia asiakkaiden tarpeita kuuntelemalla
Vantaan Energia haluaa olla sujuvan arjen mahdollistaja ja asiakkaiden ensisijainen kumppani energia-asioissa. Kuluttajien muuttuvat tarpeet edellyttävät palveluiden jatkuvaa kehittämistä. Vantaan Energia on valmis vastaamaan haasteeseen. Vantaan Energia haluaa tarjota asiakkailleen ylivertaisen asiakaskokemuksen. Se on nykyään aiempaakin tärkeämpää, sillä asiakkaiden odotukset ovat muuttuneet, ja alan kilpailutilanne on kiristymässä. – Vastuullisuus on kasvava trendi, ja kiinteistöjen omistajat […]
Lue lisääTyöntekijät ovat Vantaan Energian tärkein voimavara
Vantaan Energia haluaa olla ihmisistä välittävä, kehittyvä ja hyvin johdettu työpaikka. Panostamme muun muassa työturvallisuuden kehittämiseen, esimiestyöhön sekä nuorten kasvattamiseen tulevaisuuden osaajiksi. Vantaan Energia on uudistumishaluinen ja vakaa yhtiö, joka huolehtii henkilöstöstään. Haluamme tarjota noin kolmelle sadalle työntekijällemme erinomaisen ja alati kehittyvän henkilöstökokemuksen. Se rakentuu näkemyksemme mukaan muun muassa ihmisistä välittävästä johtamisesta, innostavasta työyhteisöstä ja […]
Lue lisääVastuumme sidosryhmille
Vantaan Energian henkilöstöjohtamisen lähtökohtana on kannustava johtaminen, joka tähtää henkilöstön osaamisen ja suorituskyvyn parantamiseen. Jatkuva oppiminen on entistä tärkeämpää, jotta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme uusia tuotteita ja palveluita, jotka vastaavat heidän toiveitaan. Myös työturvallisuuden ja työhyvinvoinnin turvaaminen, ylläpito ja kehittäminen ovat niin lyhyellä kuin pitkälläkin aikavälillä keskeisimpiä tavoitteita ja haasteita. Työskentely yhtiössä on turvallista. Turvallisuustavoitteemme on […]
Lue lisää